BLOG INI TELAH DIMULAKAN PADA 13 SEPTEMBER 2012. NAMA SAJA KEDAI 25 JAM, TAPI BLOG INI TIDAK MENJUAL APA-APA PRODUK PUN. TERUSKAN MEMBACA KERANA BANYAK INFO-INFO YANG MENARIK DI SINI. TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA -tokai kedai

Monday, September 3, 2012

Rahsia Majunya Syarikat Pisau Cukur

Rasanya semua dah tahu kan…cara-cara melebatkan bulu mata?

iaitu dengan menyapu sedikit lidah buaya atau aloe vera kat bulu mata.

Jadi kalau dengan menggunakan aloe vera atau lidah buaya yang dilekatkan di pisau pencukur (selalunya kaler hijau dan biru)

pasti bulu misai atau bulu roma bertambah lebat.

Perkara ini pasti akan menguntungkan syarikat pengeluar pisau pencukur tersebut kerana setiap hari pasti orang akan menggunakan pisau pencukur untuk melicinkan bulu misai yang sentiasa tumbuh dengan cepat dek penangan aloe vera tadi.

Dan sebagai alasan..terus berkata:dengan menggunakan aloe vera…
kita boleh mencukur bulu tanpa ada Iritasi(kesakitan)…
memang betul..kalau kita melecur kena benda panas boleh sapu aloe vera bagi tahan sakit…kan?kan?

Sudah tentu korang rasa pelik kan?

Kenapa setiap kali cukur misai/janggut atau apa sahaja yang berbulu,mesti ada rasa tumbuh itu semakin cepat jadi lebat. Salah satu sebabnya dengan teknologi pelincir dan tahan sakit yang terdapat pada pisau pencukur.

lepas ni kalau tak nak ada bulu, suruh member tolong cabut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...